Tisdag.

Var aldrig på luciaövningen idag, var för trött för att ens orka tänka på att sitta kvar yttligare en timma i skolan för att sjunga. Men sista allmälningsdagen är v.45 så det är chill för min del!
Idag kommer min papi förbi ett tag. Han har vart på nån resa med sitt jobb i ett dygn och bussen stannar nära hemmet så då har han valt att hälsa på mig och ta med mig på nån runda nånstans för att käka innan han åker hem till Täby och övriga familjen. Gullpapi =)

Har inte så mycket att säga mer just nu.. har ganska ont i magen och är trött så uppdaterar hellre senare med något roligt än skriver ner massa bullshit nu.
Förresten, Imorgon är det 2 månader kvar till Julafton, lääängtar. Förra julen var mysig som satan men iår kommer den bli ännu bättre, nu när Ludde finns i världen.  Det som är bra med "min familj" är att min mami och papi är bästa vänner, eller något i den stilen så vi alla firar ihop varje år ändå.. för att jag och mina syskon, och liksom ja.. alla ska få vara med sina föräldrar och syskon. Sen brukar moffa och momo (morfar och mormor) också vara med men så blir det inte iår..

Aja. Ciao! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0