Tonight!

Har inte riktigt bestämt hur jag vill göra ikväll än men snart ska jag iaf ta en promenad med Anna genom Sundbyberg. Frusna som vi är så har vi besämt oss för att köra på vinterjackan för första gången iår. Leggings, knästrumpor, stövlar och vantar följer med också. Kommer antagligen hamna henne hos henne sen också men det kvittar.. har bestämt att jag ska ta kvällen som den kommer faktikst! Om det dyker upp något senare så kan jag alltid dra till det senare (som förra fredagen då jag chillade framför film till halv 1på kvällen och intog en fest halv 2 =P)
Är det lov så är det ;)

Imorgon så kommer jag spendera dagen i Tumba för de nyfikna.. eller Tullinge? blandar alltid ihop det där. Hur som helst, uppträdande som står på schemat! nerivs? jodå.. lagom. Mami ska också uppträda, haha :) Nanne grönvall ska också uppträda, och yttligare några artiser. Allt för bröstcancerfonden!
Nu ska jag kila. ♥




9 månader gammal bild, but it's still me!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Jaha, vad trevligt. Men det kan vara skönt att bara vara hemma o ta det lugnt med. det kan man behöva :)

2007-10-26 @ 23:37:11
URL: http://lifebyhannah.blogg.se
Postat av: Anonym

Bra blogg!

2007-10-27 @ 00:38:17
URL: http://pleey.blogg.se
Postat av: Tobias

Hoppas du får en trevlig dag i tullinge och tumba imorgon då ! :)

2007-10-27 @ 03:09:15
URL: http://grymtroligperson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0