Torsdag

Imorse när jag vakna så tänkte jag för mig själv "jag går till skolan ändå.. jag hinner plugga efteråt" . Jomen tjena, det första mamma säger när jag kommer upp är "Oj, du ser jätteblek ut.. är du yr? mår du illa?", tack för den liksom.. de värmer att höra precis när man vaknat. Sen var det hon som började mala på om hur jag mådde hit och dit så man kan säga att det är min mammas fel att jag är hemma idag.. eller nått ;)

Jag gick raka vägen till sängen iaf, och somna om tills nu. Sjukt skönt! Idag ska jag bara plugga, plugga och plugga så kommer inte uppdatera något vidare idag. Ciaaaaaaaaaao! ♥


Kommentarer
Postat av: jenny

haha, ja. men det är verkligen bra & man fastnar om man kollar lite!

tack för det med håret,
tkr iochförsig att det är lite för kort.. gillar mer långt hår ;)

2007-10-25 @ 12:34:01
URL: http://jennylinnarsson.blogg.se
Postat av: jenny

yes, precis så känner jag med.. jag vill alltid spara till långt hår, men så blir det lite slitet & så tänker jag varje gång jag ska klippa mig att "det kanske är lika bra att klippa av det mkt, det växer ändå så fort" så är man nöjd fram tills att man ser gamla bilder med det långa håret ;) haha!

men ditt hår är jättefint nu :)

2007-10-25 @ 14:19:53
URL: http://jennylinnarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0