6/4!!! <3

Tjuuuuz! sorry för ingen uppdatering alls under denna helg.. börjar bli riktigt dålig på att sköta om denna blogg. Aja whatever. Nu kör vi =P

Gårdagen spenderades först ute på min balkong med Amanda där vi solade (så jävla varmt!!) sen drog vi hem till henne för att hämta lite saker innan vi drog iväg igen och mötte upp Elenor och drog till IP. Där kollade vi på lite på en match innan vi bestämde oss för att dra hem snabbt innan vi alla skulle mötas upp igen och åka till Pampas/nakenberget och grilla. För er som inte vet vad Pampas är så är det världens mysigaste stället på sommarn vid vattnet där man kan bada, grilla osv. Var najs fast förjävla kallt på slutet... satt mest o skakade under filten. ;P

Vi drog senare till sleven o värmde oss lite innan jag beslutade mig för att dra hem med A till honom. Vi låg mest och snackade om USA osv. Känns helt pisst att han kanske ska dra dit ett helt år... fatta ett helt jävla år. Jag som hade ångest innan USA snacket kom på tal om att vi inte kommer ses på typ 3 veckor i sommar? Aja.. ;( var fortfarande kvar efter 00.00 då vi kom på att det var den 6/4. Vårat datum nämligen =)
Drog hem senare och mötte upp Christopher och gick runt lite innan jag drog hem och soooooov. Skönt! Nu på dagen har jag vart med min älskling igen och myst en massa.



6/1 - 6/4. Bästa dagarna i mitt liv, och fler ska det bli! Hur vi har gått från att hålla allt hemligt och bara träffats i smyg till att stå där vi står idag. Helt amazing! Har alltid kul med dig.. vad vi än gör. Från att ta prommisar till att ha kuddkrig, haha. Älskar dig bubben! ♥ 

image401

Hm... seriös vare va..

Kommentarer
Postat av: MALIN

Ja, vad saker kan förändras snabbt =)

2008-04-06 @ 21:23:26
URL: http://mmaaalin.blogg.se
Postat av: Marie

Åh tack så mycket ! :D

2008-04-06 @ 23:02:59
URL: http://tothelions.blogg.se
Postat av: Gustav

Tack :)

2008-04-07 @ 23:08:44
URL: http://baloo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0