DAabaaaadambadam.

Jag funtar på att ta en behövlig bloggpaus. Har inte bestämt mig än, men det lutar åt ett litet break. Vet inte varför, men det finns inte längre tid till att sitta framför datan.. hur mycket jag än vill det själv. Skola, plugg, käk, pojkvän, sova.. ungefär? Aja... den som lever får se. Nu kör vi på det vanliga racet i några dagar till, innan jag bestämt mig för något.

Just nu sitter jag här med ipoden i öronen. När jag har öronlurarna i båda öronen försvinner allt runt omkring. Det är jag och min ipod, ipoden och jag. Har suttit och planerat lite inför ihelgen ikv dessutom.. de ni. Första gången jag planerar saker i förtid. WOW! först måste bara lite saker införskaffas.... äckligt snyggt!

Jaaaa ni... vad har mer hänt då? Ett och annat nationellt prov har vi klämt in, har även gjort lite spanska prov (ha ha.. vilket skämt till prov, vi har 20 min på fredag att fortsätta skriva provet på. Hmmm... kolla upp frågor här och nu kanske?) och även ett matteprov är gjort. Juste! SO också. Nej men vadå hektiska skoldagar?
Kan även berätta att jag fått mitt livs första böter. De ni. De är grejer de. Trodde jag skulle bli halshuggen eller något av mina päron men mami har inte ens nämt det och pappa bryr sig knappt. Vi gick tillomed ut och käka samma dag, han och jag. Behöver jag ens nämna att jag och min pappa är bästa vänner? Självklart pejjar jag skiten, men hitills har ju ingen sagt något så vi får väll se hur det blir med den saken. ;)

image403

NOW - BEDTIME! ♥

Kommentarer
Postat av: MALIN

Snygg bild!

2008-04-12 @ 15:14:07
URL: http://mmaaalin.blogg.se
Postat av: Anonym

Böter i vadå?

2008-04-13 @ 00:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0