HELGEN

Tänkte berätta lite om min helg. Helgen har vart riktigt härligt! 
I Fredags var jag hemma hos älsklingen. Vi kollade på film (som jag somnade den sista kvarten på) innan jag vaknade igen. Jag var hur seg som helst så vi låg mest o snackade ett bra tag och bara gosade innan vi somnade. Igår var jag i stan hela dagen med Amanda och kikade på balklänningar. Hittade en jättesnygg som jag kanske ska köpa, får se sen. Hur som helst, vi drog hem till mig sedan o käkade innan vi drog till Amanda som hade FF och sjöng lite singstar osv. Trevligt Trevligt!
Gick hem tidigt för en gångs skull (12) och drog hem till A innan vi drog till mig igen och sov där ist. Större säng är alltid najs (iaf när man sover brevid nån som armbågar en mitt i natten). ;)

Nu sitter jag här och nöter lite på SO skrivandet. Går helt ok, fast är segt som fan eftersom jag fortfarande är sjukt trött. Somnar typ sittandes =P
Imorgon ska jag till skolan ett tag innan jag drar till doktorn och kikar på min astma (Eftersom jag haft så myk problem nu på sistone) innan jag drar tillbaka fort som fan för muntligt nationella i matte. Får se hur det går..
CIAO! ♥

Kommentarer
Postat av: Petra

Hejsan

Jag säljer min balklänning och vill jättegärna ha den såld så om du är intresserad så är det bara att höra av dig. Sen om det kanske inte är rätt storlek, så vore det jättesnällt om du kanske kunde tipsa dina vänner om den :)
Här e länken;

http://www.blocket.se/vi/15717087.htm?ca=11_s

2008-04-14 @ 18:53:08
Postat av: Anonym

vart kollade ni balkläningar? :)

2008-04-15 @ 17:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0