nationellaaaa hööh

Tjuuuues! Denna vecka.. shit alltså... 3 nationella prov har jag hunnit göra. Muntligt matte, muntligt svenska och engelska uppsatts. Bläää! fast det är skönt att det är över nu, bara små delar kvar. ;) Dessutom var vissa delar väldigt lätta, hihi. Fick även reda på att jag fått MVG i fysik och biologiavsnittet vi hållt på med nu. KUL!

Iaf...  trillade in i bokhyllor, gick in i väggar och svimmade inatt för mitt dumma dumma blodtryck satt pigg kan jag inte säga att jag är. Eller det startade med att jag vaknade i panik som jag numera BRUKAR göra /: sen sprang jag upp för att ta luft på balkongen. Grejen är att jag inte hinner till balkongen utan jag trillar ihop innan, in i bokhyllor och grejor. Fiiifan..
Ikväll blir det mys. Orkar verkligen inte gå ut eller vara social efter natten.. Tänkte titta på film med älskligen istället, into the wild lutar det åt. WEEEI!! det var den jag och Amanda såg på förhandsvisning som vi båda mer eller mindre älskade. Den är svårsmällt japp, och lite seg här och där men ACK så underbar! Dagarna efter gick man fortfarande och tänkte på filmen..
Hur som helst, filmmys och sen sover han antagligen över här också. =)

Nu ska jag städa rummet lite och börja laga middag. Är själv denna helg satt det är jag som blir kock, lyckat.

image425


Kommentarer
Postat av: stacie

va muntliga nationella i matte svårt =( ?

2008-04-20 @ 20:02:56
URL: http://staacy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0