så händer det igen..

Har inget att säga förrutom att natten var hemsk.
När ska mina panikattacker och sömnproblem sluta??? Det börjar alltid med att jag somnar i ca 1-2 timmar innan jag vaknar upp i panik över att jag inte får luft (då har jag även hunnit sovit ett tag med andningssvårigheter) och börjar i panik söka efter mina astma saker samtidigt som jag inte får låta paniken ta över mig, då är natten körd.
 
Brukar springa upp ut på balkongen och sitta där i någon timma de gånger de är som allra värst, ibland väcker jag mamma så hon får lugna ner mig men inatt klarade jag allt själv - nästan. Mamma hörde att jag var uppe och kom och kolla till mig men annars klara jag mig helt själv. Somnade även om efter 1-2 timmar igen och det är OVANLIGT.. SKönt!! Mindre skönt att jag drömde världens mardröm om att min mami dog men men.... :/

Hur som helst... tänkte väll säga grattis till Amanda också. Eller grattis och grattis, but you know what I mean ;)
Nu ska jag försöka sova och hoppas innerligt att jag får sova inatt också. Att vakna upp i panik är det värsta jag vet.. och vad som orsakar det är ett mysterium. Btw, ska till doktorn för typ 50e gången nu nästa måndag och kolla upp skiten ytterligare än gång. Dom hittar ju ingeeee som kan orsaka dessa problem men något ere ju? Aja.. natti natti! ♥

image402


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0