skola, sol och stan.

Tjolla!

Dagen har vart riktigt skön då vi började 10.15 ist för 09.05 =) en timme extra att sova liksom! Vädret är ju dessutom underbart så stora delar av dagen har spenderats utomhus. Vi drog även till stan efter skolan då ben & jerrys hade gratisglass idag =D haha.. tjockisar. Iaf, stannade kvar ett tag i stan med några och satt i kungsan.

Nu är jag hemma och lagar mat. Laaax! Ska snart börja plugga, älsklingen kommer dessutom över ett tag.
Puss! <3



DU gör mig så jävla besviken. Känns inte som om jag känner dig längre.... :(
Du vet inte vem du är, och du anar nog det inte heller... men fan va du borde skämmas människa.
Vet att jag inte borde rota bland dina grejer... men kan inte sluta nu. Hittar bara mer och mer skit varje dag.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Härligt!:)
Ha en bra kväll!

2008-04-29 @ 18:24:57
URL: http://joonnas.blogg.se
Postat av: Sofia

vem är det du pratar om?...

2008-04-29 @ 19:26:53
Postat av: Anonym

Vart kommer tröjan på din visningsbild från? :)

2008-04-30 @ 18:21:16
URL: http://louizevarnamnet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0