suprise!

Egentligen vet jag inte vad jag gör här inne och ugglar. Borde sova, måste sova. Nationella prov imorgon i engelska = jag måste ha sömn.. nu.

Dagen som vart har vart naaaaajs. Vi åkte på studiebesök till kappala aka bajsverket ute på Lidingö och spendera halva dagen där. Trodde det skulle vara mycket vidrigare och lukta satan men det var inte så farligt, ganska chill faktiskt. När jag kom hem gick jag ner och hämtade mina kläder som kommit från H&M (visar en annan dag). Därefter mötte jag upp mami och gick till någon resturang och käkade. Gött som fan alltså....
Dagen slutade med att A mötte upp mig och följde med home till mig.

Nu ska jag läsa på inför SO provet jag har imorgon innan jag somnar för natten. Vi hörs! =)



Tänkte väll bara mer eller mindre börja presentera Anton för er bloggläsare. Vet inte hur mycket jag vill dela med mig av han, oss, än men det kommer väll med tiden. Hur som helst heter min pojkvän Anton och han är världens bästa pojkvän. 6/1 är våran dag satt det är inte något nytt, men det är först nu jag är redo för att berätta om honom här..  Vi får väll se hur mycket jag vågar dela med mig av sen men jag kan väll alltid börja med att tala om att han är det bästa jag har. Världsbäst räcker liksom inte till för att förklara honom,, ;)

image399

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan vi inte få sen en bild på honom?

2008-04-06 @ 16:10:45
Postat av: Tess

Anonym: Den som lever får se ;)

2008-04-06 @ 21:17:16
URL: http://tews.blogg.se
Postat av: Tess

Anonym: Den som lever får se ;)

2008-04-06 @ 21:19:20
URL: http://tews.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0