18e augusti.

Det är måndag. Måndagen den 18e Augusti.
Idag började jag skolan, gymnasiet, jensen norra. Jag, Natta, Jossan, Linn, André, Issa, Amanda splittrades alla i olika klasser. Ja, nästan ivarjefall. Amanda och Jossan går i samma klass, Nathalie och André lika så. Vi andra fick stapla in ensama i ett varsitt klassrum. Min klass var faktiskt helt okej.. känner ju typ ingen än men det kan bli bra tillslut. Jag har ju alltid de andra på samma våningsplan, brevid mitt eget klassrum osv så jag är ju inte helt själv. Dessutom börjar vi och slutar samma tider, Jossan, Amanda och jag har tillomed idrott tillsammans.

Jag går nu i klass spe08C.

Utöver detta så fyller även min mami år idag. Det har firats på resturang, med tårta och presenter. Eleonor och Alex firar ett år tillsammans också. Ett helt jävla år.
Hmm.. vad mer? något var det. Iaf.... dagen är över. Skönt. Allt startade liksom med att jag försov mig 30 minuter. BRA BRA BRA!



Nu tänker jag hoppa på min älskling som ligger här i sängen 10 cm ifrån mig. Viska han i örat att jag älskar honom oerhört mycket, smeka honom på bröstet och bara njuta. Behöver jag ens säga att han sover här inatt? Jag på hans bröst, tillsammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0