all you need is love

Idag var min klass och alla andra ettor på jensen i hagaparken och hade sammarbetsövningar. Min klass är fan skitrolig, haha. Hur som helst, massa saker där man skulle sitta på varandras axlar eller ta sig genom ett "spindelnät". När allt var klart drog jag och några brudar i min klass till ett café och käka lunch.

Imorgon börjar våra riktiga lektioner. Inte lika roligt. Slutar redan 11.10 imorgon med två lektioner så det är inte direkt någon jobbig dag heller. Hihi. Frida och jag ska snacka med rektorn också, om vad får ni höra later.
Nu ska jag spela röj med älsklingen på msn, haha. Vi är sjuka i huvet båda två men det är fan kul :D

 

Ok, jag erkänner. Jag saknar brännan, värmen, allt.

Kommentarer
Postat av: Joss

Åh går du också på jensen :) Jag går på Södra men kanske ska byta till Norra. Är osäker på ifall jag har valt rätt... :P

2008-08-23 @ 13:54:25
URL: http://justlovethis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0