konsten att vara ONORMAL.

Imorgon klockan 9.05 säger jag bye bye sthlm och drar med älsklingen till västkusten. Där kommer vi mysa, köra en lisebergare, mysa lite till och bada osv. Blir borta i 5 dagar tror jag.. hähä.
Har packat nu ikväll och är typ redo, halvt, lite... VÅGAR INTE ÅKA TÅG!!!! illamående.

Nu? film/sex/sova/käka/party... jaaaaaaaaa... va ska jag välja. Hihih. HEjdå.

ELLER så ska jag klippa sönder antons jeans och göra dom till ett par shortsi. :D har redan fått tillåtelse WEI.

VI SES!


Kommentarer
Postat av: Ingen

Ingenaning om vemru är menru satt på nåt nördsätlle igår och skrev dettaXD

De var ja som låg i hörnet och tråkade, men jag var väl för tråkig för att märkasXD.....

2008-08-02 @ 22:42:53
Postat av: Ingen igen

Nej du hade nog draigt näru skrev detta, menru var där två timmar tidigare

2008-08-02 @ 22:44:13
Postat av: therese

hare så kul! :D

2008-08-04 @ 17:05:14
URL: http://teessann.blogg.se/
Postat av: Lotta

skriiiiiiiiiiv mer!

2008-08-07 @ 15:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0