sagan om min dator. (r.i.p)

En av anledningarna till att min blogg varit så seg, tråkig och allmänt död är pågrund av min dator. Den gick ju sönder runt maj/juni och då valde vi att lämna in den. Eller nja, vi väntade typ 2 veckor och lät den stå (not good) sen när jag drog till Italien så lämnades den in eftersom den skulle vara inne på lagning lika länge som jag var borta.
När jag kom hem så hämtade vi ut den igen och märkte då att datorn var lika sönder som innan. Då hade idioterna skickat den till fel avdelning så dom hade kollat fel saker på den. ;P Det var bara att lämna in den igen och vänta yttligare två veckor på att datorn skulle bli fixad. I transporten hem efter dessa yttligare två veckor gick datan sönder helt igen fick vi höra. Haha, största skämtet typ?? Då sa dom att den skickas ner igen!!! för att se om den går satt laga. Dagarna går och efter 14 dagar ringer dom och berättar "har ni inte fått den inom en veckca får ni en ny" Fick vi den? Nix! haha... :(

Så nu har jag äntligen fått en NY dator, samma modell osv men en ny.
En hel sommar utan datorn blev det, därav min sega uppdatering.
Nu startar jag bloggen på nytt och många saker kommer hända inom kort.
Ciaaaaaaao! :)

Juste.... glömde jag och berätta att jag börjar skolan imorgon? dö.


Kommentarer
Postat av: Malin

Usch jobbigt med skola, själv början man iallafall på torsdag :)

2008-08-17 @ 17:09:26
URL: http://mmaaalin.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilket gymnasium, inriktning ska du gå ?

2008-08-17 @ 17:19:47
Postat av: Tess

Anonym: Jensen Norra inr Sam ekonomi.



2008-08-17 @ 19:29:48
URL: http://tews.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0