SPE08C

Yes, nu var andra dagen avklarad i Jensen Norra. Hmm... min klass börjar arta sig allt mer och mer men det är en sak som bekymrar mig. Jag och Isabelle är typ dom enda som går förmiddag denna vecka och dom andra eftermiddag. Det är helt galet... kommer aldrig träffa någon typ. Funtar på att byta? Hmm... aja nog om det.
På lunchen idag träffade jag William, en kille jag snackat med massa på msn och grejer. Det visade sig att han också går på jensen, i Nathalies klass. Wierd.

Övningskörde idag också. Är riktigt jävla bra, haha. Körde runt lite här och där och var mest lycklig över att jag inte fuckade upp det med kopplingen så bilen skulle börja hoppa och ha sig.. haha. Naah, inom ett år är jag rallyförare förfan. =D

Nu ska jag fixa och dona lite här, ta fram lite kläder inför imorgon och sen lägga mig i sängen och glo på 2 and a half men. Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0