tjo fadderittan

Tju :)

Dagen började på sats odenplan där vi spenderade två timmar i rent kämpande, haha. Nah, men vi kämpade faktiskt jävligt hårt och det känns i magen om inte något annat. Vill inte ens veta hur låren, rumpan och magen kommer må imorgon.. buhh..
Efter idrotten drog klassen till nån pizzeria och käka. Jag skippa pizzan (förvånade? haha) och körde på en kycklingsallad istället som var skitgod. 

Träffa baby i typ 5 min också när han sluta för dagen innan jag skulle börja min lektion. Det suger. Men men, nästa termin kanske vi går samma tider, vem vet. Medan jag hade historia och engelska så for älsklingen till stan o köpte present till hans papi som fyller år imorgon och sen kom han tillbaka till skolan för att möta upp mig så vi kunde ta sällskap home. Det slutade med att jag, baby, Jossan och Amanda tog sällskap hem då dom också slutade. =)

Sitter och väntar på älsklingen nu. Han är på fotbollsträning så.. medan jag passade på att ta en lång dusch.
När han kommer ska vi typ gosa sönder, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0