Två dagar i ett.

Har inte skrivit på några dagar då blogg.se inte funka igår. =)

I Fredags var jag hemma hos Amanda S på chillkrök. De va trevligt förrens de kaosa lite när jag skulle hem men whatever, inget problem för mig iaf :) Igår drog jag till stan direkt när jag vakna för att panikshoppa lite saker inför kvällen. Hittade inget av de jag sökte men köpte en kofta och en tunika istället som kompensation hehe. Nej, om sanningen ska fram så har jag inte shoppat något på två månader nu så jag är ganska sugen på att få använda mina pengar på kläder men det får jag ju inte för de ska sparas till USA. Blä!


Igår då. Jag och Frida möttes vid spånga station för att ta oss till Sundby där en tjej i klassen bor. "klassfest" på g nämligen! Kvällen började med tjejmiddag för alla tjejer i klassen. Blev thaimat! Därefter rullade killarna in lite då och då. Vi körde "jag har aldrig" halva kvällen känns de som för att lära känna varandra bättre och dansade lite osv. En av tjejerna i min klass fick i sig lite för mycket och ramlade lite här och där men annars gick de prima. Drog hem runt 1 till baby som hade match idag så han kunde inte joina killarna på deras fest.

Känns kul att alla i klassen har kommit så nära varandra redan, diggar min nya klass!




Idag kör jag en helt naturlig stil som varje söndag. Känns skönt att bara slappa hemma en söndag helt ofixad och inte bry sig om ett piss! Visst ser jag liten ut osminkad?



Kan någon tala om för mig vad jag har för ögonfärg? haha.. hatar dom!



Har hunnit plugga lite också! Tar tag i resten ikväll... trots att jag har en hel vecka på mig.


Kommentarer
Postat av: Christopher

Kungligt. Jag är med på aktivitetsfältet!

2008-08-31 @ 18:12:28
Postat av: Anonym

vart har du köpt din kofta?

2008-09-01 @ 17:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0