4e advent :)

Efter en helg fylld med jobb så är jag ganska seg idag. Har börjat städa lite i rummet, får se hur det slutar... brukar aldrig kunna städa klart mitt jävla rum. Ska klä granen också, den står redan klar inne i vardagsrummet med stjärna och saker:) Läste på online att jag fått MVG på min motion som jag skrev till kommun, Sverige och EU vilket är wow! Gjorde hela motionen när jag var i Hawaii så fick 0 hjälp av läraren, bara instruktioner via mail så jag är riktigt stolt. Dessutom var det här den sista saken i samhällskunskap A vi fick tillbaka, så det sitter gött. Är 99,9% säker att jag får MVG i slutbetyg även i denna kurs då jag fått MVG på allt vi gjort förrutom den allra första saken då jag fick VG+.

Nu ska jag fortsätta småstäda. Försöker få bort alla kläder, men har inge mer space i gardeberoben ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0