dutti du du du

Det var riktigt kul i fredags, trots att vi åkte runt halva sthlm innan för att fixa saker, oss själva och komma dit vi skulle var. ;) Väl på plats så började vi med middag som var superkul, därefter började folk rulla in. Det blev en jävla massa folk, man kom inte fram genom massan men sen drog några samtidigt som alla började bli dragna så då blev det drag, haha.

 Ikväll har jag och baby bara myst hemma hos mig. 11 månader tillsammans idag. Wohohoh. Dessutom har mitt blodtryck vart lite halvdåligt så det har bara vart skönt att ta det lugnt.
Vi har precis sett klart en bra film (dock scaaaary), jag har hunnit blöda näsblod och nu sitter vi på varsin dator och geekar oss. Snart ska vi sätta på en till film(?) och mysa ännu mer i sängen. Lovely.
Puss o kram från moi.



Min fina avhuggna baby <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0