el superdayo

Det känns som om dagen gick apsegt de första två lektionerna. Fyfan. Vet inte alls vad som hände, vaknade på strålande humör men det försvann illa kvickt då vi började lektion nr 1, spanska. Sen matte.. mina älsklingsämnen *not*. Med det gick bra iaf, gjort klart alla sidor i matteboken till provet som är om två veckor och förstår det mesta. :)

Sista lektionen, historia, hade vi inte så vi fick sluta tidigt idag, igen (vid det läget var det ren och skär glädje).  Det enda som hände var att vi fick tillbaka vårt arbete om nationalismen (som blev 22 sidor långt). MVG!!!!!!!! tjuhuhu. Känns som om jag är så jävla nära MVG som betyg i historia och det är STORT, så jag är happy! Min dag slutade super helt enkelt.

Nu på kvällen har jag vart med el baby och börjat tänka lite på nästa historiasak. Det är muntligt framför klassen om vietnamkriget som gäller. Kommer säkert gå superduper. Har kollat på DH också.
GODNATT! ;D



JÄTTEgammal bild, höhöhöh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0