söndag

Helgen har gått fort som fan och nu är det tydligen söndag igen från ingenstans. Vi har jobbat en del, bakat pepparkakor och druckit glögg. Mums! Har även fått suttit och stirrat ner i matteboken i ett antal timmar nu då vi har prov på tisdag och jag är nervös som in i helvette! Känns inte bra till detta prov, FUCK algebra. Har även en förjävla huvudvärk som gjort att jag inte käkat på hela kvällen, wohoho.
... men bortse från denna söndag så har helgen vart super.

Imorrn är det skola igen då. Sista veckan, går eftermiddag. WOHOHO!
Snart ska jag hoppa ner i min mega säng helt alone och kolla på nån film.. blä.. älskling, vill du komma hit efter din fotbollscup slutat? Han har hållt på hela dan och den har fortfarande inte slutat.... Vilken film det blir, det får vi se.
Puss.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0