sug söndag

Har bakat hemma hos A idag, lussebullar... muuums! Nu sitter jag och pluggar historia, mitt betyg hänger nämligen på min muntliga presentation imorgon :|. Så jag är kind of off idag.. iofs har jag bara källkritik kvar men måste klara av att få in mvg kriterierna i den.

En annan skitsak är att min kära ipod är sönder. Min fiiiiina ipod! Hajjar inte hur ALLA mina ipodar kan gå sönder...
Den här la bara av när jag skulle lägga på ny musik i datan, vafan liksom ;P På tre år har jag haft 5 st (iofs har jag fått ny varje gång för garantin på 1 år hinner aldrig gå ut men ändå). Fett irriterande! Och nu har jag ingen garanti på den här för den är över 1 år (suprise!) så nu blir det att önska sig en ny i julklapp.................. sug.

Kommentarer
Postat av: Stefan

Gud jag älskar din blogg! Den är super!

Gillar verkligen din stil och din humor och jag uppskattar också den fantastiska värmen på bloggen!



Pusshej Stefan



SPANA IN MIN BLOGG!!!



2008-12-08 @ 10:49:35
URL: http://stefanoudalov.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0