tisdag

Idag är det matteprov och spanskaprov muntligt som står på spel. Woho.
Matten kan suga och spanskan kommer väll gå helt OK. Vad hände med allt plugg? haha.
Förresten, igår fick jag klart att jag kommer få MVG som slutbetyg i Historia A. HAPPY!

Nu ska jag klä på mig, packa väskan och gå genom spanskan sen ska jag väll dra mig till bussen för att åka in till school och käka lunch med baby, frida och madde. (fler?) Cafe Noco blir det today, mums.


Hittade en gammal jäkel på datan. Vet inte vad som händer på bilden, vem tar den?! Ser nästan ut som jag håller på att ralma eller typ tar nått jävla grodhopp, haha.
Jättebäddad säng också... haha 8-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0