torsdag:D

Har som sagt vart i kista idag och julshoppat, woho! Köpte en assnygg tröja från diesel till Martin, en tröja och smink till Sofia (hur snäll får man bli mot sina syskon egentligen?!?!??!!) och ett par råsnygga skor till mig själv. ME LIKE! Bytte även en kofta som jag tagit sönder totalt till en helt ny. Lite underkläder blev de också, snygga. Käkade god indisk mat och höll på att dö av skratt på tuben hem. Två gubbar satt brevid oss och pratade så kom en tjej på tbanan och ställde sig med ryggen mot gubbarna (rumpan var kanske 30 cm från deras ögon). Ena gubben som var mitt i en konversation med den andre tappa tal direkt och började typ stamma fram ord medan de båda råglodde på tjejens rumpa. De kunde verkligen inte släppa blicken på typ 90 sekunder, haha!

De va min kväll de.
Nu har jag bara druckit chaite och tagit det lugnt på kvällen. Myspys.




Min sjuuuuuukt stora och fina tekopp!

Min sjukt obäddade säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0