Yeyyyy.

Heeeeeeeeeeei :)

Spanskan gick bra, trots mina tvivel igår. Tror jag skrev ner allt korrekt så nu hoppas jag bara på det bästa. Efter skolan drog jag in till stan och köpte en tröja och lite underkläder, därefter till frissan. Toppade 5(!!!!!!!!!!!) cm och klippte lite snelugg som jag haft innan. Vågade inte färga brunt men funtar på de efter juuul. Mötte älsklingen efter och tog bussen hem med honom, drog hem till honom och käkade en god middag som han lagade.

Såg även på online att jag fick MVG på min källkritik jag skrev till det sista momentet i historia så nu är jag 99.99999999% säker på att jag får MVG i betyg, vilket är så jävla bra då vi inte har en B kurs. WOHOHO.
Nu ska jag glo på two and a half men.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0