betyg suger pung ibland..

Veckans längsta skoldag är nu avklarad. Check check! Trots att vi går från 8-16.35 så gick dagen väldigt snabbt..
Just nu sitter jag här och nöter på mitt musikarbete. Kommer ingen vart och har ingen glöd kvar heller. Great! får väll nöja mig med ett G denna gång.

Förresten fick jag tillbaka mitt NO prov igår (genetik). Resultat? jag kräääääääks!!! Det var ett VG och MVG prov (man kan få G och mindre också) så provet innehöll 4 hemska frågor. För att nå MVG skulle man klarat två frågor på MVG nivå och två på VG nivå. Vad fick jag? Två MVG, ett VG och ett VG minus!!!! MINUS. Hade inte det där äckliga lilla minuset suttit där hade jag fått MVG i genetik. Men nepp, nu fick jag allt nöja mig med ett VG and it's SUCKS! :P

image331 image332


Kommentarer
Postat av: MALIN

Synd där, hatar små obetydliga saker som ett minus. Då kan man lika gärna vara långt ifrån ju ehehe.

Snygga bilder!

2008-02-20 @ 21:31:49
URL: http://mmaaalin.blogg.se
Postat av: NINA

i've been there. det suger!

2008-02-21 @ 16:15:44
URL: http://ninablogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0