Face it

Efter typ 16tusen år bloggar jag äntligen igen! Haha.. de här går segt. Vad hände med den där jag ska förbättra mig saken? nej, men ärligt.. om en vecka är det lov igen och då ska jag ta tag i bloggandet igen - på riktigt.
Just nu händer det väldigt mycket i mitt liv. Har fortfarande överdrivet mycket plugg i skolan som jag sliter med varje kväll, gymnasieval har precis gjorts och lämnats in till SYO + massa massa annat. Det är just detta som bidrar till denna tomhet i denna blogg men jag hoppas ni alla har överseende med det och stannar kvar tills lovet =)

Vad hände i helgen då? Ärligt talat.. jag minns inte! :P Sitter här och grubblar själv över vad fan jag hållt på med i helgen men kan bara minnas vissa delar av helgen. I fredags var jag iallafall hemma hos A med lite annat folk och körde singstar m.m. Skojsigt! Amanda sov även hos mig. I lördags så..... vafan gjorde jag på dagen? no idea men på kvällen var jag hur som helst hemma hos Amanda en sväng och kikade på melodifestivalen, körde lite mer singstar. Runt 1-2? drog jag vidare till A som jag sov hos. Myspys!

Idag har jag vart i sega skolan och nu på kvällen pluggat med några få break här och där. Skoltrött? siii... men kör mitt egna race ändå. Bara en vecka kvar nu ju!

image324

Trots att den är en strl för stor och lång och stor överallt så funkar den ganska bra med ett par leggings va? Jag tror fan det.. Älskar hur som helst själva trycket. Snyggt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt den tröjan? den var jätte fin, skulle passa bra:D

2008-02-19 @ 16:46:06
Postat av: solo

skitfin, alla fashon against aids tröjorna är fina :)

2008-02-19 @ 17:12:53
URL: http://ssolo.blogg.se
Postat av: Tess

anonym: den är från H&M från deras kollektion "fashion against aids".

2008-02-19 @ 18:13:26
URL: http://tews.blogg.se
Postat av: Sara

snygg som bara den=)

2008-02-19 @ 20:20:40
URL: http://flippaut.blogg.se
Postat av: estelle

Passar perfa med leggings :)

2008-02-28 @ 23:19:05
URL: http://estelles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0