för intresseklubbben;

I made it! trabadamanana...
Jag slet i köket i sammanlagt 2h utan någon eldsvåda eller krossade glas. Blivande kock? njea, men uppskattat av familjen var det allt. =)
 
Ikväll har jag kollat på singing bee tillsammans med Linn och  Amanda. Jag har även sjungit några rader på singstar, spelat buzz (ägde skiten ur amanda med 4000p) samt plockat salt från Linns bröst. Hejdundrar kväll alltså! Mohaha..

Imorgon är det doktorn som gäller. Just nu känns det som om jag inte kommer få en blund inatt då jag LA mig samma tid som jag ska upp imorgonbitti. Nice work! Dessutom vet alla i min omgivning att jag är dödsrädd för allt som har med sjukhus och doktorer att göra. Kommer springa därifrån om dom ber mig göra ett blodprov. Så de så.

Nu ska jag fortsätta nerda mig på datan. Finns risk att jag somnar med datorn på magen.. de är också najs. GODNATT!

image313

Det här var också en natt utan sömn, dock inte denna. Jag är den som gömmer mig, skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0