I feel good, nananaa..

Det är ruskigt enkelt att framkalla bilder via internet. Lägg upp bilderna du vill framkalla, skriv in format och klicka på skicka. Sen får du hem allt efter tre dagar tillsammans med en fraktura. PERFEKT för mig! undra bara vad mamma säger när hon får se frakturan *smile*

Har vart en väldigt annorlunda kväll för mig. Både känt världens kärlek samt fällt tårar.
Antar att mitt liv har intagit en helt ny värld, där jag inte längre kan skydda mig från något som jag förr kunnat gjort. Mitt känslokalla jag har försvunnit och från ingenstans har en ny "Tess" fötts - för mycket som hänt under en kort period? Hmm.. Jag har då ingen aning men kan inget annat än hälsa mitt nya jag välkommen. Bye till mitt förflutna, nu lämnar jag allt bakom mig och intar en ny värld full av happyfeelings!

image346

Jäääättegammal bild på mig. Har inta nya att bjuda på så varsågoda! =)

UPDATE 02:20: GRATTIS TILL PLUTTEN SOM FYLLER 5 MÅNADER IDAG! Du är världens finaste lill-kille! <3
Nu måste jag sooooova..... ge mig sleepingpills someone?!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Vilken hemsida gick du in på för att framkalla bilderna?

2008-03-02 @ 23:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0