irriterad

Det finns en sak som jag ärligt talat inte kunde bry mig om - när anonyma personer kommenterar här på blogg.se med något nedtryckande. Det gäller inte bara min blogg utan i överlag, mot allt och alla som äger en blogg. Man hittar dagligen någon negativ och nedtryckande kommentar i någons blogg, oftast av en anonym person.

Igår fick jag en väldigt roande kommentar av en person som valde att vara anonym. Vad innehöll då denna kommentar? jo, denna "anonyma" person har tydligen gått genom min kropp från topp till tå och försökt hitta fel som denne sedan skrivit ner i en punktlista till mig. Har tydligen tunt GULT hår och krokiga ben. (hey ostbåge?;D) Denne anonyma person berättade även för mig att den var jättesnygg.. Haha wow, intresseklubben antecknar. 
Kan faktiskt inget annat göra än att skratta, länge. Hur patetisk är man inte om man inte vågar stå för kommentaren, och bara skriver ner en massa nedtryckande bullshit? Eller är personen i fråga "så snygg" så den bara måste klanka ner på någon annan? som inte gjort den ett piss? Nä, ni där ute i bloggvärlden som får anonyma kommentarer som bara innehåller en massa trams - skratta åt det hela istället.
Och tyvärr mr. anonym, jag har för läääänge sedan valt att inte acceptera några negativa kommentarer. Dels för att jag inte vill ha en massa bullshit i min egna blogg och för att kommentaren i fråga bara är skapad av ren idioti. Kom igen, lite mer har du väll än att sitta och trycka ner andra personer?

ZzzzZzzZ


Kommentarer
Postat av: MALIN

Hahahaha håller med, det är bara att garva åt det hela =)

2008-02-21 @ 22:33:36
URL: http://mmaaalin.blogg.se
Postat av: Robin

Svara gärna på dagens fråga på min blogg om du har lust :)

2008-02-21 @ 22:55:30
URL: http://robinakyol.blogg.se
Postat av: j

nej fy fan. Såna personer är bara pinsamma. Om dom ska yttra sig så får dom fasiken skriva sitt namn också. Sen kanske man orkar ta åt sig.

hur mår du annars då ? :D

2008-02-22 @ 13:59:56
URL: http://jonnnaa.blogg.se
Postat av: j

härligt o höra :) här är allt på topp.

vad ska fröken göra under lovet då ?

2008-02-22 @ 18:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0