ITALIEN 2008

Hello!

Alla hjärtans dag idag då. Vafan är det för något egenltigen? För en singel är det rena rama helvettet medan ett par klassar dagen lika högt upp som nyårsafton och andra viktiga event. Jag själv tar dagen för givet och skiter egentligen i att det är något speciellt med denna dag. Ja menar.. man ska väll ge sin allra käraste all sin kärlek varje dag? och bry sig om personerna i sin omgivning? Trots det så kan jag inte undgå att känna en viss press inför denna dag. Det är samma press år efter år, hur mitt liv än ser ut.

Hur som helst.. skoldagen idag dååå... Den rullade på med världens flyt. Började med musik där vi stog och sjöng kareoke hela lektionen med låtar från bland annat Magnus Uggla, Freestyle och Gavin Degraw. Bra start på morgonen! Därefter hade jag en håltimma då min mattelärare var hemma med sjukt barn och sedan simning. Simningen var hur jobbigt som helst då vi skulle crawla halva lektionen i olika slags ställningar och dyka upp och ner från kanten. =P

Nu sitter jag här och är superglad. Varför? Vi bokade precis biljetter till Italien i sommar. LYCKA! 2 veckor i Italien... ouf. Mer om det senare, nu ska jag kika över gymnasievalen!

image319

Kommentarer
Postat av: J

Hej hur är det med dig då?

2008-02-15 @ 15:48:58
URL: http://starfield.blogg.se
Postat av: Italien

been there done that

2008-02-18 @ 23:27:26
URL: http://noway

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0