It's mooooonday!

Nu var det måndag igen då.. weeeeeeeii...
Tror däremot annat denna vecka kommer bli rätt skön då det är idrottsdag imorgon (Skidresa Romme, skridskor kungsträdgården m.m.) och inte alls lika mycket plugg som vanligt. Har ett muntligt/skriftligt arbete i musiken och ett prov i franska på fredag.

Försov mig trettio minuter idag också. Bra start va? Nää... det var bara att rusa upp och hoppa in i duschen, trycka i sig frukost och ta på sig de närmsta kläderna jag kom åt. Nu sitter jag här och väntar på att Tove ska närma sig mitt hus så vi kan ta sällskap till skolan.

image316

Kommentarer
Postat av: j

jag tycker du åker skidor hela tiiiden.. jag vill också :(!

2008-02-11 @ 15:37:57
URL: http://jonnnaa.blogg.se
Postat av: erik160kg

gillar du stora fettvalkar? jag är 32år och oskuld och väger 160kg. och alla bara skrattar åt mig mig för man är tjock

2008-02-11 @ 15:48:08
Postat av: Malin

Snygg bild =)

2008-02-12 @ 18:08:28
URL: http://mmaaalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0