MR.HAPPY

Vill ni veta en sak? Jag är glad. Jätteglad.
Ni vet när något man verkligen längtat efter händer och man kommer på sig själv med att sitta och le för sig själv? Så glad är jag just nu.
Det bästa är att det bara finns en person där ute som vet varför jag är så glad just nu och mer än så avslöjar jag inte. HA! =)

Kan däremot bjussa på en dagens.

image327

Dagens outfit då.. körde på linnet jag visade i det tidigare inlägget. Visst funkade det tillsammans med ett par leggings trots att det är en strl för stort? Har tatt bort lite av bilden eftersom det står flyttkartonger lite här och där just nu - inte vackert.

     

Visst ser jag pigg ut på sista bilden? ;) Haha, don't blame me.. det var trots allt morgon.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Var har du köpt dina skor? :)

2008-02-25 @ 16:31:42
Postat av: Tess

Anonym: Jag beställde dom från la redoute =)

2008-02-26 @ 01:28:50
URL: http://tews.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0