Otursdagar, ska inte dom va den 13e?

Har nog aldrig förr vart med om någon dag fylld med så mycket otur som jag haft idag.
Det är helt sick, allt har  rent sagt gått åt helvette idag. Som ni läste i mitt tidigare inlägg så skulle jag ju till doktorn imorse vid åtta.. tror ni inte doktorn ringer 10 minuter innan jag ska gå hemmifrån (då har jag duschat, käkat, klätt på mig osv) och säger att hon är sjuk? SJUK?! happ.. då var det bara att gå och lägga sig igen då. Inte somnade jag inte, låg där och vred på mig i 30 min innan jag beslutade att gå upp och hitta på annat. Därefter har oturen bara rullat på.. behöver jag ens nämna märket jag har på min hals efter plattången som är snarlikt ett sugmärke? Eller tbanan som var försenad i femton minuter? Stryk denna dag!

Nu ligger jag i sängen och har absolut nada planer på att sova. Jag är aldrig trött längre, någon som har piller mot sömn? Funtar på att stänga av datorn och kika på film eller något.

image341

Något var ordet. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: KUNG

haha, stackars liten. du har alltid otur :)

kör på sömntabletter, eller läs en bok. det brukar hjälpa. detta datorsittande får en bara att bli pigg!

åhja. sommar NU TACK!!!!!!!!!!!

2008-02-26 @ 01:38:05
URL: http://jonnnaa.blogg.se
Postat av: KUNG

haha nej :D nu slipper du känna dig ensam.

Men lilla stjärtis. det är det som är meningen. att du ska bli uttråkad och sova istället. hm, om du ska få sömntabletter så måste du typ få recept på det av en läkare. tror nog inte att det är recept fritt. isåntfall skulle jag knarkat det vid det här laget :)

skoja inte. jag med ! letade även som en tok efter den omtyckta skjortan från H&M. du har säkert sätt den? IAF. den var slut. jag blev ledsen :((((

2008-02-26 @ 01:45:29
URL: http://jonnnaa.blogg.se
Postat av: KUNG

haha, det har du en poäng i. Läxböcker är så tråkiga så man somnar innan man ens har öppnat böckerna. Bara tanken av att plugga gör en tröttis. hihi

Haha, skoja inte ! skulle bli helt beroende om jag skulle käka dom. dock så skulle jag börja sova om nätterna.. vilket är bra ? så. jag kanske ska börja med dessa sleeping pills.

åh. starka färger är ju sjukligt snyggt när man är brunis

2008-02-26 @ 01:58:16
URL: http://jonnnaa.blogg.se
Postat av: KUNG

haha :D

Ja, det är sant. Men nån gång i kriser så borde det vara helt okej att ta dom. som alla de dagar man ska upp till skolan. då jeflar!

hörru du. jag tycker då rå inte att du ser så vitlökig ut på dina bilder :)

2008-02-26 @ 02:09:13
URL: http://jonnnaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0