Vissa likheter har jag allt med min mamma

Samtal med min mamma runt halv 12 igårkväll. Vi står och pratar om min kommande födelsedag som är om drygt en månad;

Mamma - Detta år kommer din födelsedag se lite annorlunda ut. Du ska få välja vissa saker.
Jag - Vadå för saker?
Mamma - Nej förresten.. jag tar tillbaka det där.
Jag - Men vaaa? så kan du ju inte göra!! säg nu.
Mamma - *gäspar* Ska nog gå och lägga mig nu..
Jag - MEN HALLÅ!!

Mamma börjar gå mot sitt sovrum..

Jag - HAR DU SAGT A MÅSTE DU SÄGA B!
Mamma - Godnatt!


SNÄLL MAMI! nu sitter jag här ubernyfiken och undrar vad det är jag ska få välja. Det är inte ett val mellan två jeans eller något dylikt för det stog vi och pratade om innan, utan det här är något... stort. GAH!
För intresseklubben så skulle jag åkt till kanarieöarna idag, som jag gjort alla andra år. Varför slutade vi med den traditionen för?

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0