dagen innan dagen?

Tuudiloo..

Vilken storm det är ute idag! Haha... börjar nästan skratta av att bara tänka på det nu i efterhand. Var ute för någon timma sen och höll ärligt talat på att blåsa iväg. Trodde aldrig att vinden skulle kunna vara såhär stark men oj va fel jag hade. Fick nästan ta i allt vad jag hade i vissa vinklar för att ens komma fram (haha) medan ipod-hörlurarna blåser ut genom öronen och flyger efter mig som en liten svans. Klaga ska jag däremot inte bara göra. När vinden hamna efter mig så blev det som om någon gick bakom mig och knuffa på mig.. väldigt behagligt för en latmask som mig.

Idag då, lördag som sagt. Normalt hade jag nu börjat fixa mig inför kvällen och börjat tagga till som bara den men just nu sitter jag här i ett par slitna jeans och en förstor hood och bara myser - också nice! Som sagt, Bydalen imorgon så har ingen större lust att vara uppe halva natten ikväll inte. Vet någon om det är lika blåsigt där uppe? jag menar... kan man ens åka skidor i den här stormen? höhö. Typ åker bakåt istället för frammåt när man hamnar mot vinden eller med världens fart frammåt när vinden är efter en? Nästan så jag kan se mig det hela framför mig redan nu. Som gjort för att jag ska bryta alla ben i kroppen som jag tidigare nämnde ;)
Kan ju även se stormen från den ljusa sidan. Sitta på en varm buss i 8-9 timmar imorgon utan att behöva gå ut en ända gång... sköööööönt!

Min stora dator har totalpajjat nu men ska försöka få igång den senare så jag kan lägga in lite bilder och komma åt förra årets Bydalsbilder, kul att jämföra liksom. Ha en bra lördag nu!! =)

Kommentarer
Postat av: Jonna

när ja va ute och gick/sprang imorse höll ja på att flyta bort.. haha. ganska roligt dock:)

2008-01-20 @ 00:07:12
URL: http://jonnaat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0