badamamaababdada

Tju.

Hade kunnat berätta om allt jag gjort idag. Typ gymat, hoppat massa studsmatta, käkat gott grillat och hallon, kollat på sällskapsresan, fått reda på att jag ska bli mamma... ne driver ba, ska dock bli mattelimatte åt en liten krabat och kört massa båt. Najs dag liksom.

Istället säger jag FUCK YOU! Babe har vart borta sedan torsdags nu och nu ere söndag (massa sakna känslor!!!) och nu.. NU berättar han via ett fjuttigt sms att han inte har någo batteri kvar på mobilen och INGEN jävla el i huset han bor i så vi kommer alltså inte kunna prata, smsa någe mer förrens när han kommer hem - OM EN VECKA!!!! jaaaaaaaaaa... jippi... weeeei. Bajs.

Nu - vara surkärring på allt och alla. 
Eller nej.. vi skiter i det. Pallar inte sura över saker längre. Hans fel, inte mitt problem. Får väll prata med någon annan dessa dagar. Någon frivillig? :)

Kommentarer
Postat av: Kreijminator

Jag är alltid frivillig! :D

2008-07-21 @ 00:42:35
Postat av: Anonym

whaaajt ska du få hund :D

2008-07-21 @ 11:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0