Flygrädd? Nej, du kommer inte alls dö..

Har precis fått reda på hur länge flygresan till USA kommer ta.10 timmar! Jag kommer döööööööööö... haha. Vi landar sen i Atlanta och två timmar senare ska vi upp i luften igen för att flyga till LA. Vet inte hur lång tid det skulle ta men typ 3-4-5 timmar? Gosh! Sen spenderar vi några dagar där innan vi lyfter yttligare en gång från LA till Hawaii som tar typ 5 eller 9 timmar IGEN?? Bajsibajsi. Jag som tyckte flygresan till Italien var lång haha...

Sen ere allt de här tillbaka igen, från Hawaii till Atlanta och från Atlanta till Sverige. Nej.. snart bangar jag ur på denna resa fan. :|
Vi åker den 27e Oktober för den som ville veta och är borta way to long från baby, typ 15 dagar.

Hur som helst... annars leker livet. Är äntligen med älsklingen igen och vi har typ solat med vännor varje dag nu och myst sönder osv. Hur härligt som helst.
Drar med till hans land gör jag också, står inte ut med att vara borta från honom igen. Vi drar redan ikv, håller på och packa nu. Kommer hem gör vi på onsdag och på fredag tar vi tåget till västkusten i en vecka. Kommer hem gör vi den 7e och den 8e välkommnar familjen en liten bebis(ett djur), som förmodligen kommer få namnet Shaggy! :)

Pussinusuususi! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

VEM KOM PÅ NAMNET?

2008-07-28 @ 22:34:26
Postat av: Amilia

Hej hej! :)

Jag skulle behöva lite hjälp på min blogg.

Har en liten grej om mobiltelefoner, vilken man ska välja just nu. Min systers gick nämligen sönder här om dagen och nu vet hon inte vilken som blir hennes nya! Skulle va super snällt av dig att kommentera vad du tycker! KRAM ;)



http://miilliisens.blogg.se/2008/july/iphone-eller-ngt-annat.html#comment

2008-07-29 @ 00:25:16
URL: http://miilliisens.blogg.se/
Postat av: Broille

Tews din lilla stjärt gå runt o va självgod genom att skriva blogg. Lägg upp filmen nu!!!

2008-07-30 @ 23:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0