omvänt

TJUeS! titta va tiden är...... 5 på morgonen. Vafan gör jag uppe nu??

Har lagt mig runt 3-4 varje dag nu på kvällen/morgonen men inatt la jag mig vid 1 tror jag. Vad händer? jo vid 4 vaknar jag av att jag mår sjuuuuuukt illa och springer ut för att spy (vilket jag givetvis inte gjorde höhö) men nu sitter jag här, vaken (JÄTTETRÖTT) och mår sjukt bajsigt illa.
Mi padre är uppe nu också. Sällskap höhö... nejs men han ska jobba så han drar snart från denna lilla ö.

Va annars då.. öh... vet inte ens va ja skriver just nu. Sitter o knaprar tabletter som ska motverka illamående. Det är väll min akativitet nu några timmar framöver skulle ja tro. :)
Funtar på att lägga mig o kolla på OTH boxen eller något. Ja, så gör vi.

Har ingen vaafan hetere ehmm träningsvärk idag heller fast ja körde rätt hårt igår (läs: första gången ja gymade/rörde på mig på riktigt detta sommarlov eheeh) så det är FINT. Nu ska ja kolla på film eller gå ut o fota. Vattnet är så grymt fint just nu ehehe =)









SAKNA mi Antonio!!!! kom hem nu snurreburre så ja får pussa på dig igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0