övertrött SI SI SI

Hihihehe C sitter o guidar runt mig på hans landställe via cam. Han är helt enkelt ute och går med sin bärbara i mörkret ute. Försöker se för mig själv hur de ser ut.. som ett jävla mongo helt enkelt, precis som han är.

Anton har ja haft söta stunder med idag på telefon. Nu är vi sura på varandra igen (höhöhöh) för att han spelar tvspel och jag råkade ringa mitt i för att säga godnatt. YÄÄ grejt.
Vill åka utomlands igen också, me babe ofc.. någon som har lust o pröjsa? Själv måste jag spara varenda liten krona som jag äger nu fram till november då jag drar till HAWAII (:D!!!).

Pousss.

Kommentarer
Postat av: Maria

http://mariapettersson.blogg.se/2008/july/goodiebagtavling.html#comment



Jag har startat ytterligare en goodiebagtävling, värde 2000:- , än är ingen med o tävlar, så se till att vara med, hihi ;) Den kommer nog inte pågå så många dagar!



Hoppas allt är bra med dig ha en toppen dag! :)

2008-07-23 @ 12:19:30
URL: http://mariapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0