Home sweeeeet home

Gissa vaaaad? Jag är hemma igen! Ingen dator blev det där nere heller (förrutom 1 gång, orkade dock inte skriva ngt här då) på grund utav att det är lag i Italien på att man måste ha fyllt 18 år för att använda internet eller något sånnt där. Hah! Man får köpa sprit och cigg men inte använda internet??? Skojsigt.

Iaf.. hemma som sagt. Gaaaaaalet varmt var det också. 38 grader hade vi vissa dagar och det lägsta temperaturen vi hade var sista kvällen på 28 grader. Ni hajjar.. varmt. Brunis har jag blivit också, mest på magen och fötterna.
Hmm.. vad har vi mer gjort. En gubbe kom fram och ville köpa oss till sina soner. Dom var skitfula också ;P
Vi har umgåts med ett fotbollsproffs i Lazio (som även spelar för italien?) på en stor lyxyacht tillsammans med mångmiljadärer. Vi satt där och typ dregglade över båten och drack  vin, höhöh. De var 19 och 20 år också hela bunten.

mja... kan berätta mer sen. Kom hem igårnatt då älskligen hämtade mig på flygplatsen. Shiiiiiet va jag har saknat honom dessa 2 veckor. Fast nu är vi typ kärare än någonsin så det är väll bra. Vi ska bo med varandra nu i 7 dagar innan har drar iväg med sin familj i typ 2 veckor. Massa tid utan bebbe :((

Bilder kommer imorgon. Är hemma hos bebis nu. Han står i duschen, tror jag ska smyga in till honom nu istället.
Pussinussi.


Kommentarer
Postat av: Goran Pandev

vilka av mina fotbollskompisar satt du o mös med da??

2008-07-12 @ 01:30:30
Postat av: Tess

Vet inte vilka dina fotbollskompisar är Goran! Dessutom myser jag endast med A :))

2008-07-12 @ 16:25:49
URL: http://tews.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0