ZzzZzzZ

Kan man ha mer boring eller otur? Höhö... igår försvann min mobil (som senare visade sig vara hemma) sen drog jag till Anton på middag och då försvinner mina nycklar (??) Dom är ju någonstans eftersom jag lyckades låsa dörren men vettefan vart. DET kom jag på när jag stog i porten och ville in. Nah.. var bara att knalla tillbaka till älsklingen som stannade hemma hela kvällen pga besök nerefrån swe.

Nu sitter jag och väntar på att A ska vakna någon gång. Han ligger i sängen o snarkar på för fullt, mohaha :) Går man upp 6 på morgonen för man inte kan sova medan jag sover ut till halv 11 så blir man trött senare på dagen, smartass. Nej men han är så söt så. Får sitta och underhålla mig via facebook eller något i någon timma till.. SEN väcker jag honom 8-)

Ciaaao!









Italien 2008 :)

Kommentarer
Postat av: amanda

vi satt på samma plan till sardinien :)

2008-07-29 @ 12:33:48
URL: http://metrobloggen.se/ajenninger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0