ge mig nått som tar mig någonstaaaaaaaaaaaaans..

Kaos.

Min dator är sönder och behöver formateras och saker (huuur????) därav min usla uppdatering. Visst, jag har min bärbara men den, suger typ pung. Nah, där ljög jag. Det är mitt äckliga trådlösa bredband från telia som suger pung. Det funkar verkligen inte ibland, typ i vissa hörn i mitt rum som det funkar. Aja.

Är sur på Richard, min musiklärare också. Sure, jag får MVG i slutbetyg i musik (som jag bör vara skitglad över, och någon gång inom en snar framtid också kommer bli) men just nu vill jag bara strypa honom. Varför kan jag förklara någon annan gång för det är alldeles för invecklat att ta här.

Är också sur på ungdomsmottagningen här i sumpan som vägrar svara när man ringer. Varför har dom en telefontid från 9-10 om ingen svarar under tiden? va va va? Jag behöver min tid NU, eller jag måste ha en jävla tid innan jag drar till italien. Panik.

Är nog sur på allt idag. Hormoner?

+ fick reda på 3 slutbetyg idag, varav 3 var MVG. Jackpot!
+ Våran film blev nominerad till en av de bästa fem filmerna på filmfestivalen idag.
- vi vann inte, dock fick vi pris för bästa ljud och grejor (?).
- datan som fuckar ur.
+ älskligen sover här imorgon. LÄNGTAR!


Kommentarer
Postat av: Minna

haha vad kul med buss:D

2008-06-04 @ 07:31:50
URL: http://puuccii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0