Italien 2008 :):)

Just nu går jag runt i min egna lilla värld och lever i mitt egna rus. Jag börjar mer och mer tagga till inför Italien resan som är om prick en vecka. Eller ja, en vecka och några timmar. Runt 15:45 på torsdag lyfter planet som ska ta mig och Amanda till ett helt nytt liv, eller eh.. ett annorlunda liv i två veckor. 
Medan pojken min springer runt på peace & love så gottar jag mig i Italien. Undrar vem som kommer sakna vem mest? Skulle gissa på jag, sällskapssjuk som jag är. Amanda får vara min pelare under dessa dagar istället, kommer bli så bra så. :)))

Förrut var jag mest rädd inför flygresan och att dra från A så pass länge men nu börjar det lugna ner sig. Har ju knappt träffat han dessa dagar så det känns allt mer ok nu. Hatar att vi inte pratar på dagarna och saknar att inte sova med honom bara... det VAR min vardag i flera dagar ett tag ju. Han praktiskt taget bodde här och jag hos honom.. eller eh.. hur man nu säger det. Nu träffas vi kanske 2-3h i bästa fall på kvällen, med alla andra, och skiljs åt senare igen. Blöh. Kommer inte träffa han något i helgen heller.... wei 8-). Inte konstigt att jag blir kall? Eller?

.. För bara några månader sedan var jag den känslokallaste personen på denna planet. Det är värt att tänka på..

(Bilder kommer imorgon. Har massa gosiga men inget USB minne att föra över dom på och min vanliga dator är fort. sönder så..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0