ITALIEN!!

Oh lord.. Nervös? SI. Flygrädd som jag är sitter jag här och skakar typ.. Om bara några minuter ska vi bege oss mot flygplatsen. 15.45 lyfter planet som sagt.
Pass och pengar har jag med mig också. Mja, allt är nog klart nu.

Kommer uppdatera bloggen om bara någon dag. Man får ju nämligen reda på vilket gymnasium man kommit in på idag (inte än dock.. suck) så det blir våra första planer när vi väl landat.

NU? ITALIEN!



Avslutar med någon gammal retard bild jag hitta på min gamla dator och en puss till min pojkvän (som inte ser detta förrens några dagar).
Tjao!

Kommentarer
Postat av: Tobias

HA DET BÄST BABY :D

2008-06-26 @ 14:28:21
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0