Skolavslutningsbilder!

Hallelåja.

Blir ett superkort inlägg för jag är tröttare än tröttast. Dessutom är den här datan segare än bajs just nu så det är nog lika bra om vi båda tar en nap. ;)
Imorgon är det midsommar som sagt.. hm.. mja.. Har alltid firat midsommar i norrtälje eller åkersberga men imorgon får jag se hur det blir. Amanda maybe? Iaf.. på dagen ska jag träffa släkten osv. Käka gött och typ fira midsommar som svennar gör, haha. Uppe redan med tuppen ska jag va också (läs: klockan 8).

Har typ inget mer o säga just nu.. men sup inte ner er allt för mycket nu under midsommar gott folk!

Avslutar med lite bilder som jag lovade igår. Här från skolavslutningen då klass 9:3 splittrades..


Skolavslutning. (Ser någon den misslyckade slingningen? Haha.. )


Den glade Erik.


Fick också en ros av en söt 6-årig pojke!



Godnatt, och glad midsommar! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du vara med i tävlingen "veckans blogg" så skickar du in din bloggadress till [email protected] , jag kollar sedan igenom de som skickat in bidrag och väljer ut 3 som man sedan får rösta på. Era adresser kommer finnas med i flera inlägg, vilket blir fler besökare. Skicka in din bloggadress och lycka till! :)



ps. tipsa gärna om tävlingen i era bloggar, det blir ett litet plus i kanten ;)

2008-06-21 @ 19:56:24
URL: http://metrobloggen.se/lise

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0