svag update

Just nu ligger jag i min säng och somnar säkert vilken sekund som helst. Ville mest informera att jag lever, trots min dåliga uppdatering. Datorn är fortfarande sönder (eftersom jag inte orkat röra den) och tid för datorn har dessutom inte funnits denna helg.
Färgade även håret ihelgen. Ville bli av med det superblonda och bara slinga lite mörkare. LITE mörkare sa jag, min frissa valde myyycket mörka slingor som nu resulterar i att jag är gråhårig. Hallelujah.

Bal imorgon. Det kommer bli as kul (trots mitt gråa hår)
5 månader med älskling var det i lördags också. Firades på morgonen innan älskligens match och innan jag mötte upp Amanda J i stan (alltså inte vanliga amanda-amanda). Mycket trevligt. =)

NU - godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0