AA dag.

Halloj! =)

Sov hemma hos Anton inatt.. eller sov och sov. Vi låg och gosade/pratade minnen halva natten och när vi väl bestämde oss för att släcka lampan och sova så får jag sjukt svårt att andas och ligger vaken yttligare 2 timmar medan A sussar på för fullt. Han är så söt när han ligger och snackar i sömnen.. vad han pratar om går inte att tyda men cute är det iaf. Fast måste erkänna att jag blir livrädd när han helt plötsligt sätter sig upp och börjar peka på saker och säga obegripliga saker innan han lägger sig ner igen och somnar om. =P
På morgonen låg vi länge i sängen och gosade.. *saknar*

Nu på kvällen har jag tatt det lungt me Amanda framför film. Toppen det med!
Mitt halsonda sitter fortfarande i så ska försöka komma till sängs tidigare ikväll (inte så svårt med tanke på att jag sovit 6h på 2 dygn?) och sova bort allt!

image392

HA DET BÄST!<3


Kommentarer
Postat av: Sofia

JÄTTESÖT!

2008-04-06 @ 21:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0