dubudududu.

Imorgon är det tisdag. Imorgon har vi en sovmorgon på våran normala sovmorgon. HALLELUJAH!
I övermorgon är det våran hemska onsdag kvar i skolan innan vi går halvdag på torsdag (om man inte väljer att stanna kvar i skolan och jobba med ett SO arbete, hell no?) sen LOOOOOOOOV. Höjdarvecka alltså.

Kan även konstatera att imorgon tisdag är det prick två veckor kvar tills min födelsedag(1/4). 2 veckor!! det är sick... har knappt kommit på något att önska mig ju. ååå yes, jag är ett aprikskämt =)

Nu ska jag chilla vidare här i sängen med min te kopp och Kurt Nielsen. HA! hans låt never easy är fortfarande naaaaaiz.


image389

Hmm... tjock och glad ser jag ut och va iaf. OLD


Kommentarer
Postat av: j

ou fuck. poor yooou :D

2008-03-18 @ 18:34:35
URL: http://jonnnaa.blogg.se
Postat av: Anonym

Tävling i min blogg! Gå in och titta, du har chans att vinna smycken! :)

/ FASHION & CHIC

2008-03-18 @ 21:26:28
URL: http://www.metrobloggen.se/bearitbery

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0