nästa beethoven?

Vettni? jag har lärt mig en sak idag.. eller snarare två. Har lärt mig att spela låtarna apologize (inte hela, bara inledningen) och hela Boston på piano. Jag som knappt kan spela Für Elise som är ett måste för mvg i musik? haaaaah..

Kvällen har spenderats med Amanda. Yes, jag är sjuk men hon tog risken och så farligt sjuk är jag inte längre - de va mycket värre igår och imorse om vi säger så. Skönt.
Imorgon är det påskfirande med släkten.. känns inte något vidare skoj nu när jag mår såhär halv krassligt men får nöja mig med att jag får träffa kusiner och även få gosa lite extra med Ludde (lillebror, knappt ett halvår).

Nu ska jag fortsätta att dricka mitt äckliga honungsvatten blandat med någon mintliknande flytande sak som sägs vara bra mot förkylningar. Jag varken gillar honung eller den här mintsaken och tillsammans smakar det urban men vad gör man inte för att bli frisk? =)



Augustana - Boston. Coolt va? =D
GLAD PÅSK!♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

tack så mycket!:)

2008-03-22 @ 01:35:07
URL: http://emeliieeg.blogg.se
Postat av: Fia

lika underbar låt varje gång jag hör den.

2008-03-22 @ 17:45:06
URL: http://ofeliaofssweden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0